Bioresonantie therapie Amsterdam, door de meest ervaren therapeut in Nederland

Henk Calis is de eerste Nederlandse therapeut die zich heeft gecommitteerd aan bioresonantie therapie Amsterdam en nu even daarbuiten praktijk houdt.  Zijn dochter heeft hij geholpen met haar koemelkallergie. In 1989 waren er geen andere babyvoedingen op de markt en niemand had een oplossing. Henk heeft het probleem opgelost door middel van bioresonantie therapie in Amsterdam. Neem contact op en vraag naar de mogelijkheden voor u.

Bioresonantie therapie AmsterdamBioresonantie Amsterdam therapie van Praktijk Calis op slechts 20 minuten van Amsterdam

Deze energetische behandelmethode is nog altijd niet helemaal geaccepteerd door de huidige medische geneeskunde. Wij gebruiken de bicom optima en weten hier diagnoses te mee stellen. Wij kunnen veel lichamelijke problemen verhelpen en ondersteunen ook de ziekte van Lyme. Wij kunnen niet altijd voldoende genezingskans geven maar de kennis van Henk stopt dan ook niet bij bioresonantie therapie Amsterdam. Henk is in staat om deze diagnoses te vertalen in echte oplossingen waar sommige artsen stoppen. Bioresonantie therapie Amsterdam is pijnloos en daardoor ook geschikt voor baby’s. Henk heeft het immers toegepast op zijn eigen dochter welke destijds nog een baby was.

Aanvullende polis

Wanneer u een aanvullende polis heeft is het in sommige gevallen mogelijk om de rekening te declareren bij uw verzekering. Deze wordt soms in mindering gebracht of met het eigen risico verrekend. De behandeling is pijnloos, baby’s en kinderen kunnen hierdoor gebruik maken van deze therapie. Door wijze is de geneeskunde in staat iedereen te helpen ongeacht de pijngrens. Hier kunt u de nieuwe tarieven vinden voor 2019. Op deze pagina kunt u ook een vergoedingenoverzicht voor bioresonantie therapie Amsterdam aantreffen.

bioresonantie AmsterdamDiagnose stellen

Het is doorgaans altijd mogelijk een diagnose te stellen, maar kan helaas niet altijd alle problemen direct verhelpen. Soms zijn er meerdere behandelingen nodig. Henk Calis heeft al sinds 1989 zijn praktijk en heeft hierdoor de meeste jaren praktijkervaring. Voor een indruk van de uitgebreide kennis van Henk Calis nodigen wij u uit om de blogs te lezen die door hem zelf worden geschreven. Bioresonantie therapie Amsterdam is een middel waarmee in sommige gevallen helaas geen voldoende genezingskans kan worden geboden. Voor allergieën, spijsverteringsproblemen, vermoeidheid, huidproblemen en nog diverse andere problemen biedt bioresonantie therapie een hele goede uitkomt. Ook omdat de behandeling geen bijwerkingen heeft. Benieuwd wat bioresonantie therapie voor u kan betekenen? Stuur een mail of bel met onze praktijk.

Bij het eerste consult wordt de patiënt getest op allergenen, op orgaanfuncties, op virussen en bacteriën, op lever- darm- en long schimmels en het functioneren van het afweersysteem. Daarna na 2 weken volgt de eerste behandeling om het lichaam voor te bereiden op vervolgbehandelingen. De totale behandelingsduur is een blok vanaf 7 consulten om de patiënt volledig te genezen van zijn/haar allergieën en/of klachten. Vervolgens wordt er na ongeveer 2 maanden de patiënt opnieuw getest of de patiënt blijvend allergie- en/of klachten-vrij is, ondanks dat hij/zij weer de vroegere allergenen tot zich neemt.

Bij de praktijk van Henk Calis kunt ook terecht voor:bioresonantie Amsterdam