Bicom OPTIMA

Een voorbeeld: Een patiënt heeft een koemelkallergie. De patiënt wordt dan via een hand- of voetelektrodeaan de uitgang van het Bicomapparaat aangesloten. In de ingangsbeker bevindt zich een buisje met koemelk. Een allergieprogramma wordt in het Bicomapparaat ingetoetst. De positieve trillingen van de koemelk worden omgezet in negatieve trillingen. Na een gebruikelijk aantal behandelingen is de patiënt volledig hersteld van zijn/haar koemelkallergie en de patiënt kan de koemelk weer verdragen zonder dat hij/zij er last van krijgt. Dit geldt natuurlijk ook voor andere allergieën.

Multicom Apparaat

Met dit apparaat wordt de patient behandeld met kleurentherapie, edelsteentherapie, magneetveldtherapie, geluidstherapie, piramidetherapie, metaaltherapie en lasertherapie.

Digetron 1000 Apparaat

Is een frequenzeapparaat dat vooral is ontwikkeld voor behandelingen van parasieten, schimmels bacteriën en virussen, volgens de methode van Dr. Hulda Clark, Dr. Rife en Hp A.E. Baklayan.

Andere Behandelingen:

Bijwerkingen

Gedurende meer dan 60 jaar dat de Bioresonantie-therapie wordt toegepast, is geen enkele bijwerking geconstateerd. Chronische klachten kunnen tijdens de behandeling in een acute toestand overgaan, hetgeen zeer wenselijk is. Het lichaam geeft daarmee namelijk aan, dat het in staat is zijn langdurige klacht aan te pakken. Bioresonantie is een patiënt-vriendelijke therapie, die pijnloos is en daarom ook voor kinderen een ideale therapiemethode vormt.

De behandelingsduur

Bij het eerste consult wordt de patiënt getest op allergenen, op orgaanfuncties, op virussen en bacterieën, op lever- darm- en longschimmels en het functioneren van het afweersysteem. Daarna na 2 weken volgt de eerste behandeling om het lichaam voor te bereiden op vervolgbehandelingen. De totale behandelingsduur is een blok vanaf 7 consulten om de patiënt volledig te genezen van zijn/haar allergieën en/of klachten. Vervolgens wordt er na ongeveer 2 maanden de patiënt opnieuw getest of de patiënt blijvend allergie- en/of klachten-vrij is, ondanks dat hij/zij weer de vroegere allergenen tot zich neemt.

Uw medewerking tijdens de behandeling

Uw medewerking aan de therapie is van groot belang. De behandeling kan de afvoer van schadelijke stoffen op gang brengen. Het is belangrijk dat het lichaam deze schadelijke stoffen zo snel mogelijk kwijt raakt. De uitscheiding geschiedt voornamelijk via de nieren en darmen. Om dit te bevorderen is het belangrijk om in aansluiting op de behandeling mineraalarm water te drinken. Twee liter per dag is aan te bevelen en dient enige dagen volgehouden te worden. Als een lichaam veel oude slakken bevat, kan de plotselinge uitscheiding van deze stoffen tijdelijk klachten veroorzaken. Dit is echter alleen een teken dat het lichaam intens reageert. Naast veel water drinken kan ook een goed warm bad of sauna (als de algehele conditie van de patiënt dat althans toelaat) een positieve invloed hebben op de reiniging. In het algemeen gezegd: een gezonde levenswijze en een gezond eet- en drinkpatroon bevordert het resultaat.

Algemeen

Bioresonantie is een jonge, in Duitsland ontwikkelde, therapie. Elke behandeling is individueel verschillend en kan dan ook anders verlopen. Soms moet een behandeling worden herhaald of in fasen worden ingedeeld. Het is van belang dat de patiënt de therapeut zo volledig mogelijk informeert over zijn waarnemingen, daar iedere patiënt op zijn geheel eigen wijze op de therapie reageert. Het belangrijkste is dat deze therapie aan de basis werkt en niet aan het gevolg.