Maak een afspraak: 035 – 695 29 65.

Klachten

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die met bioresonantie therapie met succes worden aangepakt:

• Huidklachten zoals eczeem, psoriasis, neurodermitis of huidklachten door voedselallergie/voedselovergevoeligheid zoals: galbulten, jeuk en plotseling optredende rode vlekken op het lichaam (rash)
  • Oogklachten kunnen zijn: gezwollen oogleden, wallen en donkere kringen onder de ogen, jeukende ogen en ontstoken ogen (conjunctivitis).
  • Luchtwegen zoals een loopneus en/of verstopte neus, astma bronchiale, chronische bijholten, een zwelling van de mond-keelholte die gepaard kan gaan met acute benauwdheid. Of een voedselovergevoeligheid kan zich ook uiten in steeds terugkerende astma-aanvallen.
  • Maag-darmkanaal klachten zoals: braken, misselijkheid, buikpijn en/of darmkrampen, winderigheid, diarree, verstopping, darmontstekingen (zoals Collitus Ulcerosa, Morbus Crohn) en maagzweren.
  • Chronische vermoeidheid zoals ME syndroom, candida infecties, hypoglykemie, chronische darmklachten met verstopping en diarree.
  • Gedragsstoornissen zoals prikkelbaarheid, plotselinge stemmingswisselingen, onevenwichtigheid hyperactief gedrag, slapeloosheid, nachtelijke onrust, veel dromen, nachtmerries.
  • Algemene klachten van een gevoel van lusteloosheid en vermoeidheid, spier- en gewrichtsklachten, mentale klachten
  • (bv. depressies, vergeetachtigheid, huilbuien, geïrriteerdheid, woedeaanvallen, zenuwachtigheid), eetbuien, hongeraanvallen, hoofdpijn, migraine, uitputting.
  • Chronische ziektes en gestoorde afweer.
    Begeleidingstherapie bij kanker.
  • Bij degeneratieziektes zoals artrose
  • Pijnbehandelingen zoals gewrichtspijnen, reumatische pijnen, rugklachten, hoofdpijnen, migraine.
  • Slaapstoornissen, onrust, nervositeit.
  • concentratiestoornissen, etc.
  • Allergieën.
  • Behandelingen van parasieten.
  • Verslavingen.
  • Hormonale storingen.
  • Ziekte van Lyme (tekenbeten).
  • Huisdierallergie.
  • Stofwisselingsziekte.
  • Bacteriën en virussen (ook latente ziekte van allerlei soorten herpes, pfeiffer, darmbacteriën).
  • Ziekte van pfeiffer.